Çağrı Merkezi: 0 (850) 550 35 35

İade & Değişim Prosedürü

İade & Değişim Prosedürü

İade & Değişim Süreci Kaç Gündür?

Siparişin teslimatından sonraki 7 gün içerisinde iade ve değişim yapılabilir.

 

İade & Değişim Ücretli midir?

İade ve değişim ürünlerde gidiş-geliş kargo ve kapıda ödeme ücretleri müşteriye aittir.

 

Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girer ?

Ürünlerinizin orijinal ambalajlarında, etiketli, eksiksiz (aksesuar,kemer vb. parçaları ile) ve kullanılmamış olarak iade edilmesi gereklidir. Sipariş ile birlikte gönderilen bir promosyon ya da ücretsiz ürün varsa geri gönderilmelidir.

Mağazalarımızda yapılan alışverişlerde olduğu gibi ürünlere bakmak ve denemek amacıyla ambalajı açabilirsiniz. Ancak iade edilmesi durumunda orijinal ambalajı ile gönderilmesi gerekmektedir.

İade edilecek ürünlerde parfüm, losyon ya da ağır koku bırakacak bir deodorant olmaması gerekmektedir.

Kargoda ya da herhangi bir aşamada zarar görmüş kusurlu ürünler, baştan defolu olan ürünler, istenilen renk ve bedende gelmemiş ürünler acil iade kapsamına girmektedir. Gelen ürün beğenilmediği ve kullanılmadığı durumda iade & değişim kapsamına girmektedir.

 

İade & Değişim Süreci Nasıl Başlatılır?

Ürünleri iade göndermek için müşteri temsilcimizin size vereceği kodu alarak kargo şubesine gitmeniz gerekmektedir.

Müşteri temsilcimizin vereceği kodu almadan kargolar ürünü teslim almayacaktır.

İade & değişim yapmak istediğiniz ürünlerin yer aldığı siparişi, WhatsApp destek hattımızdan ya da 0850 550 35 35 numaralı telefondan talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

İade ve Değişim işlemleri için faturanın arka yüzünde bulunan GİDER PUSULASI bölümünü eksiksiz doldurunuz.
Bir ürün ancak bir kereye mahsus değişimi yapılmaktadır. Değişim yapılan ürün iade edilemez ve ikinci bir değişim yapılamaz.

 

Resmi Firma Adı ve Adresi Nedir?

Company Name: MODA ROSA

Adres: Vali Rahmi Bey Mh. Menderes Cd. No:127/A Buca/İZMİR

 

 Ürünlerimi Başka Kargo Firmaları İle Gönderebilir miyim?

Müşteri temsilcimizin vereceği kodu alarak bildireceği kargo şirketine teslim edilecektir.

Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderilerin kargo ücreti göndericiye aittir. Diğer kargo firmaları ile karşı ödemeli gönderilen ürünler firmamız tarafından teslim alınmayacaktır.

 

Ürünleri Belirtilen Kargo İle Gönderdim Şimdi Ne Olacak?

İade & Değişim işlemlerinin başlatılabilmesi için, öncelikle göndermiş olduğunuz ürünlerin bizlere ulaşması gerekmektedir. Ürünler bizlere ulaşıp, iade & değişim talebi onaylandıktan sonra, ürünün tüm incelemeleri tamamlandıktan sonra istemiş olduğunuz değişecek ürün hazırlanıp tarafınıza kargo yapılır. Para iadesi istemişseniz gönderdiğiniz IBAN numarasına para iadesi yapılacaktır. Ayrıca kapıda ödeme ve kargo bedelleri gibi ürün dışı tutar iadeleri yapılmamaktadır.

 

İade Edilen Ürünün/Ürünlerin Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılır?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra modarosa.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve modarosa.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

 

Taksitli Alışverişlerde Tutar İadesi Neden Taksitli Yapılır?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yapılmaktadır.

 

 

MODA ROSA Ekibi.